গাজৰৰ 7 টা আশ্চৰ্যজনক স্বাস্থ্য উপকাৰিতা: ওজন হ্ৰাসৰ পৰা স্বাস্থ্যকৰ দৃষ্টিশক্তিলৈ - 7 Amazing Health Benefits Of Carrots: From Weight-loss To Healthy Eyesight

 গাজৰৰ 7 টা আশ্চৰ্যজনক স্বাস্থ্য উপকাৰিতা: ওজন হ্ৰাসৰ পৰা স্বাস্থ্যকৰ দৃষ্টিশক্তিলৈ - 7 Amazing Health Benefits Of Carrots: From Weight-loss To Healthy Eyesight



এতিয়া শীতকাল চলি আছে, আৰু এই ঋতুৰ প্ৰিয় ফল আৰু পাচলিবোৰে আমাৰ খাদ্য তালিকা দখল কৰি আছে। এনে এক প্ৰিয় পাচলিৰ ভিতৰত এবিধ হৈছে ৰসাল, মুচমুচে, দেশী গাজৰ! "গাজৰ হৈছে বিটা কেৰোটিনৰ ভাল উৎস যি হৈছে এক প্ৰাকৃতিক ৰঞ্জক যাক শৰীৰে ভিটামিন এ (Vitamin-A) তৈয়াৰ কৰিবলৈ ব্যৱহাৰ কৰে আৰু ইয়াত ভাল পৰিমাণৰ আঁহ (Fiber) থাকে", বাংগালোৰস্থিত পুষ্টিবিদ ড০ শীলা মাংলানীয়ে গাজৰৰ উচ্চ পুষ্টিকৰ  বিষয়ে কয় যে "কেঁচা গাজৰে দৈনিক কোষ্ঠকাঠিন্যৰ সমস্যাসমাধান কৰে। গাজৰে স্বাস্থ্যকৰ কলেষ্টেৰল বজাই ৰখাত আৰু হৃদৰোগ প্ৰতিৰোধ কৰাত সহায় কৰে। পটাছিয়ামত সমৃদ্ধ হোৱাৰ বাবে ই কলেষ্টেৰল আৰু পানী ধৰি ৰখাত সহায় কৰে,"। স্বাস্থ্য চিকিৎসক আৰু মেক্ৰোবায়োটিক পুষ্টিবিদ শিল্পা অৰোৰাৰ মতে সেইবোৰৰ ৰস বা সিজোৱা গাজৰেই হওঁক বা আপুনি চবজি আৰু চাটৰ লগতেই যোগ দিয়ক, কিন্তু এই শীতকালত পুষ্টিৰ এই ভঁৰালটো হেৰাই যোৱাৰ ভুল নকৰিব!


ইয়াত গাজৰৰ 7 টা আশ্চৰ্যজনক স্বাস্থ্য লাভালাভ আছে - Here are 7 Amazing Health Benefits of Carrots


1. চকুৰ দৃষ্টি শক্তি বৃদ্ধি কৰে (Boosts eye health) 

আপুনি বা আপোনাৰ সন্তানে দুৰ্বল দৃষ্টিশক্তিৰ সৈতে যুঁজি আছে নেকি? তেন্তে এই সমস্যাৰ পৰা উদ্ধাৰৰ বাবে গাজৰ হৈছে এক উপাদান ! দৃষ্টিশক্তি উন্নত কৰাৰ বাবে গাজৰক সম্পূৰ্ণ প্ৰমাণিত পৰম্পৰাগত প্ৰতিকাৰ হিচাপে গণ্য কৰা হৈছে। উল্লেখ্যযোগ্য যে নিৰাময় খাদ্য গাজৰত লুটিন (lycopene) আৰু লাইকোপেন (lycopene) থাকে যি ভাল দৃষ্টিশক্তি আৰু নিশাৰ দৃষ্টি শক্তি বজাই ৰখাত সহায় কৰে। উচ্চ পৰিমাণৰ ভিটামিন এ-য়ে এক স্বাস্থ্যকৰ দৃষ্টিশক্তি বৃদ্ধি কৰাত সহায় কৰে


2. ওজন হ্ৰাসত সহায় কৰে (Aids Weight Loss) 

যদি আপুনি ওজন হ্ৰাস কৰা আহাৰ গ্ৰহণ কৰে, আপোনাৰ আহাৰত উচ্চ পৰিমাণৰ আঁহ থকাটো প্ৰয়োজনীয়। দ্ৰৱণীয় আৰু অদ্ৰৱণীয় এই দুয়োধৰণৰ আঁহ গাজৰ উচ্চ পৰিমাণে পোৱা যায় । ফাইবাৰে হজম কৰিবলৈ আটাইতকৈ দীঘলীয়া সময় লয় আৰু এনেদৰে পূৰ্ণতাৰ অনুভূতি বৃদ্ধি কৰে আৰু আপোনাক আন চৰ্বিযুক্ত খাদ্য গ্ৰহণ কৰাত বাধা দিয়ে।



3 . অন্ত্ৰৰ নিয়মিয়তা নিশ্চিত কৰে আৰু হজমত সহায় কৰে  (Ensures bowel regularity and helps in digestion) 

গাজৰত যথেষ্ট পৰিমাণৰ আহাৰৰ আঁহে ভাল পাচন স্বাস্থ্য বজাই ৰখাত গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰে। আঁহে আপোনাৰ শৌচ ডাঠ কৰে যি ইয়াক পাচন নলীৰ মাজেৰে মসৃণভাৱে পাৰ হোৱাত সহায় কৰে আৰু কোষ্ঠকাঠিন্যৰ দৰে স্থিতি প্ৰতিহত কৰে। 


4. কলেষ্টেৰলৰ সৈতে যুঁজ দিয়ে আৰু হৃদযন্ত্ৰৰ স্বাস্থ্য শক্তি কৰে - (Fights cholesterol and boosts heart health) 

গাজৰৰ উচ্চ আঁহৰ ভাগফলে ধমনী আৰু ৰক্তনলীৰ বেৰৰ পৰা অতিৰিক্ত এলডিএল কলেষ্টেৰল আঁতৰ কৰি হৃদযন্ত্ৰৰ স্বাস্থ্যবৃদ্ধি কৰে।  উল্লেখ্যযোগ্য যে শৰীৰে সহজে এক প্ৰকাৰৰ কেলচিয়াম অন্তৰ্ভুক্ত কৰে যি "অস্বাস্থ্যকৰ" (এল.ডি.এল.) কলেষ্টেৰলৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।


5. ৰক্তচাপ হ্ৰাস কৰে লগতে বেয়া কলেষ্টেৰলৰ স্তৰ হ্ৰাস কৰে (Lowers Blood Pressure) 

গাজৰবোৰ পটাছিয়ামেৰে ভৰ্তি হৈ থাকে। পটাছিয়ামে আপোনাৰ ৰক্ত নলী আৰু ধমনীবোৰৰ চাপ শিথিল কৰাত সহায় কৰে, যি ৰক্ত প্ৰবাহৰ সঞ্চালন বৃদ্ধি কৰে আৰু আপোনাৰ উচ্চ ৰক্তচাপ হ্ৰাস কৰে। উচ্চ ৰক্তচাপ এথেৰোস্ক্লেৰোচিছ, ষ্ট্ৰোক আৰু হৃদআক্ৰমণৰ দৰে স্থিতিৰ সৈতে সম্পৰ্কিত। গতিকে স্বাস্থ্যৱান হৃদযন্ত্ৰৰ দিশত এটা খোজৰ বাবে গাজৰৰ ব্যৱহাৰ কৰক। 


6. ছালৰ স্বাস্থ্য বৃদ্ধি কৰে (Boosts skin health) 

ৰসাল ৰঙা আশ্চৰ্যই আপোনাৰ ছালকো এক উজ্জ্বল উজ্জ্বলতা প্ৰদান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। বিটা কেৰোটিন, লুটিন আৰু লাইকোপেনৰ উপৰিও, শিপাৰ উচ্চ পৰিমাণে চিলিকন থাকে স্বাস্থ্যৱান ছাল আৰু নখ বৃদ্ধি কৰিব পাৰে। ইয়াৰ পুষ্টিৰ সৰ্বাধিক ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ সেইবোৰ কেঁচা হয়।


7. ৰোগ প্ৰতিৰোধ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰে (Boosts immunity) 

গাজৰবোৰ বিভিন্ন ভিটামিন, খনিজ আৰু এণ্টিঅক্সিডেণ্ট যেনে ভিটামিন বি6 আৰু কে, পটাছিয়াম, ফছফৰাছ আদিৰে ভৰপূৰ যি হাড়ৰ স্বাস্থ্য, শক্তিশালী স্নায়ুতন্ত্ৰত অৰিহণা যোগায় আৰু মস্তিষ্কৰ শক্তি উন্নত কৰাত সহায় কৰে। এণ্টিঅক্সিডেণ্টবোৰে, শৰীৰক মুক্ত ৰেডিকেল ক্ষতিৰ পৰা সহায় কৰাৰ উপৰিও, শৰীৰক ক্ষতিকাৰক বেক্টেৰিয়া, ভাইৰাছ আৰু প্ৰদাহৰ পৰা ৰক্ষা কৰে।


Related Search 

Assamese Daily news 

Assamese tips 

health tips in assamese 

carrots benifit in assamese 

Assam Latest news

health insurance for future 

future health policy 


DISCLAIMER : The information in this article is for knowledge purposes only. It is important to consult the relevant experts before applying them yourself.


SeeHere is theComments

Sponsored

close